Felanmälan

Koppla med Telelo

Så här gör du

Innan du skickar in din felanmälan är det viktigt att du följer dessa steg:

  1. Kontrollera att telefonen är ur funktion även i första jacket.
  2. Dra ut alla kontakter, till alla enheter och låt dom vila i 2 min. Detta är för att ta bort eventuell spänning i linjen.
  3. Kontrollera att det inte är telefonen som är trasig, pröva med en annan telefon.
  4. Ring till ditt nummer. Går det fram signaler? Är det helt tyst? Beskriv i meddelandet nedan.
  5. När uppstod ert problem?

Om det är fel på utrustningen kan ni komma att bli debiterade för att en tekniker kommer ut till er i onödan.

Har du frågor?

Ring: 0775-17 09 70
Mån-Fre: 09:00-15:00
Lunchstängt 12:00-13:00

Täckningskarta

Här fungerar mobilen
Du kan ringa med Telelo nästan överallt.

Inställningar

SMS/MMS
Här hittar du inställningarna som gör att allt fungerar som det ska.

Frågor & svar

Frågor & funderingar
Här hittar du svaren på de vanligaste frågorna.

Om Telelo

Telelo är din personliga mobilleverantör, vi jobbar för sjyssta villkor och ett nära samarbete med kund. Vi använder Telias nät som innebär hög garanti.
Har du frågor? Ring 0775-17 09 70 så hjälper kundservice dig.