Autogiro

Enkelt med Telelo

Slipp fakturaavgiften genom att teckna autogiro

Att teckna autogiro går snabbt och enkelt! Nedan beskriver vi hur du gör steg för steg:
1. Gå till autogiro.svea.com och identifiera dig med ditt mobila bankID.
2. Fyll i/Välj ditt kundnummer du har hos oss (Telelo) där autogiro önskas.
3. Du kommer till ett formulär för medgivande. Fyll i dina bankuppgifter med clearing- och kontonummer, din mailadress samt telefonnummer.
4. Till sist signerar du autogiroavtalet med ditt mobila bankID och avtalet mailas sedan till den mailadress du har angivit i ansökan.

För att kunna teckna autogiro så krävs att du har ditt kundnummer som står på din faktura. Är du en ny kund och inte fått ditt kundnummer ännu så maila [email protected] så hjälper vi dig.

Har du frågor?

Ring: 0775-17 09 70
Mån-Fre: 09:00-15:00
Lunchstängt 12:00-13:00

Täckningskarta

Här fungerar mobilen
Du kan ringa med Telelo nästan överallt.

Inställningar

SMS/MMS
Här hittar du inställningarna som gör att allt fungerar som det ska.

Frågor & svar

Frågor & funderingar
Här hittar du svaren på de vanligaste frågorna.

Om Telelo

Telelo är din personliga mobilleverantör, vi jobbar för sjyssta villkor och ett nära samarbete med kund. Vi använder Telias nät som innebär hög garanti.
Har du frågor? Ring 0775-17 09 70 så hjälper kundservice dig.